Tuesday, October 27, 2009

TESTIMONI PENGGUNA


Masalah Jantung, Darah Tinggi & Kencing Manis
Mohamed Saleem Bin Kader Mydin,Alor Setar Kedah

Saya menghidap penyakit 3 serangkai. Setelah pembedahan bypass jantung, kesihatan merosot, sering sakit-sakit di lutut & pinggang, tidur tidak nyenyak. Setelah mengamalkan HiGOAT untuk 2 bulan, tahap kencing manis dan darah tinggi terkawal. Ubat kencing manis dari 4 biji kepada 1 biji sahaja sehari dan ubat darah tinggi setengah biji sehari dari 1 biji sebelumnya. Lebih cergas dan bertenaga, tenaga kelakian juga bertambah. Hebat!


Luka di Tapak Kaki Akibat Kencing Manis
Aisyah Bt Osman, Alor Setar Kedah
Pergerakan saya terbatas akibat luka di tapak kaki yang membengkak dan tidak surut-surut akibat kencing manis sejak 1 tahun yang lalu. Selepas 3 hari mengambil HiGoat, perubahan yang ketara ialah luka di tapak kaki telah kering dan air bisa juga telah kering. Paling menggembirakan, isi baru pada luka mula tumbuh dan bercantum. Syukur.

Acute Anemia (Kurang Darah)
Harimah Bt Mat Lazim, Sungai Petani Kedah
Sering pucat, kadang-kadang perlu dipapah untuk bergerak dan lebih banyak berbaring di katil. Perlu pemindahan darah 3-4 bulan sekali. Setelah mengamalkan HiGOAT, tahap darah semakin stabil, selera makan bertambah, boleh bergerak secara normal tanpa bantuan dan sudah boleh melakukan kerja-kerja rumah. Tak perlu ke hospital untuk tambah darah lagi, Insya Allah. Terima Kasih HR.


Kebas-Kebas Kaki, Tangan & Insomnia
Pn. Ruha Bt Chu, Teluk Intan Perak
Setelah amalkan 3 kotak HiGOAT, kebas-kebas di tangan dan kaki akibat kemalangan 25 tahun lalu sudah berkurangan, sudah juga boleh melakukan kerja-kerja berat, pergerakan badan lebih pentas. Pemyakit Insomnia juga sudah sembuh,tidur lebih nyenyak. Sentiasa rasa kenyang dan lawas buang air kecil dan besar. Syukur pada Tuhan. Alhamdulillah.


Gastrik
Rakiah Bt Yunus, Temerloh Pahang
Disebabkan gastrik, saya tidak dapat makan makanan yang pejal, pedas dan masam dan saya tidak dapat makan masi lemak semenjak 6 bulan lepas. Selepas 1 minggu meminum HiGOAT 2 kali sehari (di sebelah pagi dan malam) saya tidak menghadapai masalah sakit perut lagi dan masalah gastrik saya semakin pulih - Saya dapat makan nasi dan makanan kegemaran saya seperti dahulu. Alhamdulillah.


Asthma (Lelah)
Rafiah Bt Taib, Kajang Selangor
Saya menghidap penyakit Asthma yang serius sejak 28 tahun yang lalu. Ia menjadi lebih teruk apabila cuaca dingin. Disebabkan selalu diserang asthma, saya dibekalkan dengan 2 jenis alat bantuan 'Inhaler'. Saya mula mengamalkan meminum HiGOAT 1 hari 2 paket iaitu di sebelah pagi dan petang. Setelah 2 bulan, saya tidak lagi dihantui masalah semput, tidak lagi bersin sepanjang hari, dapat bernafas dengan selesa, tidak perlu lagi berpantang makan dan dapat melakukan aktiviti seharian tanpa sebarang masalah kesihatan. Terima kasih HR!

No comments:

Post a Comment